Artemiya

Artemiya

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 52917
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


هراس غرب ازگسترش اعتراضات/ معترضان‌به 15سال زندان محکوم می شوند دولت ایتالیا با تشدید

هراس غرب ازگسترش اعتراضات/ معترضان‌به 15سال زندان محکوم می شونددولت ایتالیا با تشدید مجازات و محدود کردن اعتراضات به دنبال سرکوب جنبش ضد نظام بانکداری و اقتصادی غرب در این کشور است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دی پرسه، با گسترش اعتراضات مردمی علیهنظام سرمایه داری ناعادلانه غرب از آمریکا به کشورهای اروپایی نظیرایتالیا، دولت این کشور به فکر مقابله با این جنبش از طریق تشدید قوانینافتاده است.
بر این اساس دولت "سیلویو برلوسکنی" تهدید کرده در صورت ادامه ایناعتراضات، شرکت کنندگان در آن را به زندانهای طولانی مدت تا 15 سال محکومخواهد کرد.
بر این اساس، دولت با استناد به قانونی که از دهه 1970 و با هدف مقابله باتهدیدهای تروریستی در ایتالیا اجرا شده، با معترضان به عنوان تهدیدهایامنیت عمومی برخورد کرده و مجازات علیه بازداشت شدگان در این رابطه راتشدید می کند.
این در حالی است که اعتراضات روزهای اخیر در مراکز اداری و مالی شهر رم بهدرگیری خشونت بار مردم و نیروهای پلیس انجامیده و طی آن دهها نفر بازداشتشده اند.
این اعتراضات در همسویی با جنبش جهانی تسخیر وال استریت انجام شد و شرکتکنندگان در آن خواستار پایان بی عدالتی و نابرابری در نظام سرمایه داری غربشدند.

تقديم به تو كه راز داري امين هستي وسنگ صبوري وفادار ، پناهگاه دلتنگي هام !در اين ديارنا مهربوني ها ، در اين ديار بي محبت ، چشيدن طعم محبت تو چه زيباست. در اين دياري كه در آن گل هاي صداقت پاكي واعتقاد پژمرده است ! در كدامين دل مي توان رنگ پاك صداقت ويكرنگي يافت !؟!! سوگند به قلب سرخت تو را يافتم و با خطي قرمز بر تمامي دل ها كشيدم عاشقانه های من پیشکش تو ...................



 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستام امیدوارم حالتون خوب باشه . از این که به وبلاگه من اومدید ازتون ممنونم . امیدورام که لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید . یه دنیا از همتون ممنون . نظر یادتون نره ها !!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to artemiya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com